På bild, på bild



Veronica Maggio - Vi kommer alltid ha Paris

På väg till Frankrike med Nelly. Inte Paris, i och försig, men den här låten är lika underbar för det.
See ya there, maddafakkas!

(Ska försöka få tag på en dator någonstans och blogga lite, men framförallt ska jag glassa runt och bara vara malplacerad svensk turist. Lite för ful för Frankrike, liksom. Äsch, det kommer gå bra, vi kan låtsas att jag hittar någon snygg Jean-Pierre de la Bleubleublie som jag blir kär i. Vad fint! Oj oj, uppsatsparentes for the win.)


Kommentarer
Postat av: Annie

sv; Välkommen hem! :D Drömmen med de två var jättekonstig, de stod utanför min port och väntade på mig för att ta en promenad med mig HAHAHA x)

Saknar dig med <3

2011-06-04 @ 19:57:23
URL: http://tyypangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0