ESC



Nej, jag tänker inte prata om Eurovision Song Contest. Althought, jag tror Saade har chans att vinna eftersom folk verkar ha den uppfattningen att han ÄR SÅ HIMWLA SÖÖÖWET!!1!1!1!!!11 <3<3<3<<<3<3<3333<3<3

Därför berättar jag istället om den gången jag blev totaldissad av en unge, eftersom det har jag inte hunnit berätta om.
Jag tror att det hände för typ två veckor sedan. Läget är: jag och Nelly sitter och väntar i en trappa på att vår lektion ska börja. Jag har en ask "Snygg-piller" från Lagerhaus som jag gnaskar i mig, för att det inte finns något annat i godisväg nära mig.
Ett par ungar, typ 8 år, bestämmer sig tydligen för att de har något att göra uppe på trappan, typ precis på fläcken där jag och Nelly har våra rumpor.
En av dem, en liten blond tjej, frågar mig om hon kan få en godis. Jag säger nej av av chockade (bara barn frågar främlingar om godis) och hygieniska skäl (barns fingrar kan ha varit PRECIS ÖVERALLT).

Tjejen: Vad är det för något?
Jag: Snygg-piller.
Tjejen (tänker efter en stund): I så fall behöver du nog några till.

Alltså, fattar ni. Jag blev helt utägd av en jävla åttaåring. Jag kunde inte göra annat än att garva åt den något skruvade situationen.
  

Kommentarer
Postat av: Annie

HAHAHAHAHAH

2011-05-15 @ 16:21:46
URL: http://tyypangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0