Derpederp

Det är ganska mycket med kampanjen just nu, så blogginläggen kommer förmodligen vara ganska bristfälliga. Däremot ska jag försöka hålla er uppdaterade om vad som händer. Håll utkik efter en krönika i DN på måndag också!



Sålänge bjuder jag på en jättefin derp-pic som jag tog inne på en Weekdayaffär innan den blonda personen på bilden sade till att man inte fick fota. En liten perversitet, jag är väldigt förtjust i att stå i bakgrunden (särskilt synas på avstånd speglar då) och se lite sär ut.

 

Ett till exempel. Bara lite fulare. Nä, nu ska jag fortsätta överanstränga min urgamla dator. Hej sålänge.




Kommentarer
Postat av: Nelly

Bilden där alla är väldigt tunga och svårmodiga och Ester ser ut som en cheerleader på syra.

2011-05-22 @ 12:17:52
URL: http://frokennelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0