Gulligull

DAG 11 - DET HÄR GÖR MIG GLAD IGEN

- Bebisar med skittjocka kinder som sitter och pöser i för stora overaller.
- När jag får många besök och kommentarer i bloggen.
- Syster Khadidje och Svennemorsan.
- Fin musik.
- Choklad, chips, kakor, popcorn, glass, cashewnötter, you name it. Jag är mentalt stor som ett hus.
- Gulliga pojkar. (Mall) 
- Tanken på att jag om min själ var ett verbalt djur skulle ha en dryg zebra vid min sida all the time.
- JULAFTON OCH FÖDELSEDAGEN BITCHES!
- Poetry Slam (mer reklam senare).
- Fulla människor som säger till Nelly hur vacker hon är.
- Nyktra människor som ler mot en i kollektivtrafiken.

 

Kommentarer
Postat av: Nelly

Trodde det stod "fula människor" först. Heh.

Och när lukten letat sig bort från smaklökarna så blev jag smickrad. Det tog bara två dagar...

2011-03-14 @ 21:19:41
URL: http://frokennelly.blogg.se/
Postat av: kikki

du får ingen plats i min lista heller. SÅDÄSÅ. räcka ut tungan

2011-03-16 @ 20:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0