Min dag. Bitches.

DAG BLAHA - MIN DAG

Hej.
Jag tycker det här är ungefär det tråkigast som finns i hela bloggvärlden. Det är för det mesta ointressant att läsa om vad folk har gjort idag. Jag gör ett försök då.


Torsdag-fredag:
Martina och Nelly sov här. Vi åt två chipspåsar, dansade och kollade på "Rent" (jag gråter numera ögonen ur mig vid namnet Angel) och somnade runt fyra. 
Idag: Hela dagen började med att jag vaknade av vår gemensamt kvällen-före-inspelade cover på "Mannish Boy" (Nelly hade ett fint solo) som numera är min ringsignal. Linn på andra sidan påpekade att vi ju skulle träffas idag. Jag svarade förmodligen på ett drygt och morgontrött sätt. Förlåt!
Så vi gick upp, åt lunch till frukost och så körde jag iväg Marty och Nelly.
Resten av dagen: 
Jag har varit med Edith, Anni och Linn. Vi åt på McDonalds, kollade på människor och gick sedan hem till Anni där jag mejade igenom hälften av hennes VR-tidningar medan de andra tog bilder och lekte med mig mobil.
Just det, de tog bilder på mig också. Som var sådär genuint groteska. Tack för det, tjejor.
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Ladda upp tunnelbane bilderna :D

2011-03-04 @ 21:33:03
URL: http://tyypangelika.blogg.se/
Postat av: kikki

jag: spela upp cover av mannish boy

mor: spärra upp ögonen och se vettskrämd ut

jag: Hör du inte vad det är?

mor: harkel nej...

2011-03-05 @ 23:50:55
URL: http://bluebarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0