Käk



DAG 9 - DET HÄR ÅT JAG IDAG

Så pinsamt att jag bara drar efter andan. Sådant här får inte hända i min blogg.
Okej. Jag åt till frulle macka med philadephiaost och O'boy. O'boy borde också vara med på listan av saker jag tror på. Älskade lilla fettreducerade nästanchokladprodukt.
(Jag är rädd att alla de där kilona jag under året ätit på mig plötsligt ska hoppa fram och lägga sig över mig som en tung massa. Och så står man plötsligt där med bilringar ner till marken. Sånt... kan väl inte hända?)
Till lurre (kissar på mig åt min egen fyndighet) åt jag "grekiska biffar" med mystiska föremål i, ketchup och en tre centimeters potatis.

Till mellis blev det en karelsk mikropirog och flingor med mjölk och smyggrädde. Jag är en hejare på att äta mycket mellis.
Ointressant! OINTRESSANT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0