Grouprape


Min profilbild.

Okej. Det finns snälla (skittråkiga) facerapes.
Som till exempel min lilla mobb mot Martina - att hon för närvarande skulle befinna sig i Minsk.

Det finns chockrapes som blir roliga efter fem minuter.
Som till exempel Cicci och Matildas lilla påfund om att jag letar efter krämer mot svamp i underlivet. Yam.

Det finns märkliga facerapes. 
"Fan, jag är gravid igen!"

Det finns helt exploativt oorginella facerapes.
"Jag gillar stora kukar!!!!!"

Och det finns facerapes som jag TAR JÄTTEAVSTÅND TILL i situationer där jag för en gångs skull INTE HAR NÅGON SOM HELST SJÄLVDISTANS.
Martina snodde min dator (konstant inloggad på Facebook) i skolan medan jag var och letade efter en lärare.
Hon ändrar min profilbild till en bild på Danny, mitt namn till Ester Älskar Dannyboy och uppdaterar min status med sliskiga groupieflås. Jävla Martina. Hoppas du fryser i Minsk.    

Kommentarer
Postat av: Annie

Ahhh vilken snygg bild <333

2011-03-10 @ 20:43:30
URL: http://tyypangelika.blogg.se/
Postat av: RespiratorN

Det finns helt sjukt underbara facerapes där en äcklig fläskhunk pryder profilennn....



Och alla skriver konstant i min logg. FORTFARANDE.

2011-03-12 @ 18:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0