Man får betala för allt som betyder nåt



Som kontrast till det dryga inlägget en bild på mig och min söta syrra!



Skoljogg alltså. Jaa. Neeej.
Jag har aldrig riktigt sett det logiska/nyttiga i konceptet. Tvinga ut en massa pubertala ungdomar i Tanto för att springa sig svettiga i ca 30 grader celsius. Ähum. Låter vettigt.
Jag är lite förvånad över bristen på, tja, mord bland kolonistugorna.

Det är säkert nyttigt eller sådan skit. Säkert nyttigt för alla med kondition á la friidrottare och säkert väldigt underhållande för gympaläraren som kommer struttande på sin cykel och skriker "HÄPP HÄPP!"
För oss med konditionen av en tjock liten hund tillhörande en tant i päls med för mycket läppstift i amorbågen är det ganska så förnedrande. Personligen brukar jag komma älgande lite efter alla andra, helt slut, och däcka i gräset. INTE coolt.

Mån om min image, jag?

Nu har jag en fråga som jag vill ha svar på.
Skolledningen (eller vem som står bakom djävulskapet), Y U not springa skoljoggen själv?
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0