Kikovic



Och idag mina herrar på mina damer, är det slutligen unga Kristinas tur att bli 15 år.
Hon är i Riga med den andra lilla ladyn på bilden, så personligen kan jag inte gratta henne (tjura) men så fort hon kommer hem blir det lajbans med kramar och sådant.

Kikki är en av de mest kreativa människorna jag känner, hon målar och skriver och syr och har sig.
Som att alltid ha med sig en väldigt snygg nallebjörn är det att vara kompis med Kikki, för kramigare får man leta efter. Härligt skratt också. Och jag har heller aldrig träffat någon som sover så djupt att inte ens en brunstig elefant på crack med rullskridskor skulle kunna väcka henne.

Jag älskar Kikki!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0