Kanga med Satan



Nu har jag varit dålig igen, och verkligen inte bloggat något vidare.
Jag bor hos farmor, eftersom min familj rest till Skåne. Ja, jag ska stanna hemma och jobba i stan. Vips, där har vi kanske den vuxnaste kommentaren som yttrats på denna menlösa blogg!

Det är dans med turisterna kring midsommarstången som gäller.
I övrigt ett hemligt projekt med bruschan och bästa vännen Martina, som kommer att finnas till allmän beskådning i slutet av sommarlovet. Länkar då, förmodligen på ännu en ny blogg. Se bilden. 

Nu ska här bli picknick, uppdaterar kanske ikväll! Pussar



 

Kommentarer
Postat av: Ninjaaaaah

ämen. inga fler fulbilder tack?

2011-06-23 @ 20:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0