Välkommen kära du...

... till en värld full av trams.
Visst har jag en trevlig design? Anna fixade den i all hast. Du är bäst, AJ!
Hon lyckades välja den näst näst fulaste bilden av mig på Facebook. Jag har inget att klaga över!
Man ska bjuda på sig själv, de är A och O. I min lilla värld.
Och här är det jag som är enväldig regent, alla andra är schackpjäser i mitt herravälde.
Kan ju varna er - tror inte jag är en bra diktator.
Dock råder här yttrandefrihet. Oftast. Fast jag bestämmer i vilka sammanhang.

I dessa sammanhang gäller käftenförhinder;

1. Rasistiska uttalanden (de hör hemma i en ful mustasch i Tyskland för länge sedan!)
2. Sexistiska uttalanden (jävla mansmupp där!)
3. Klagerier. Jag hatar när folk gnäller över vad jag gör.
4. Snobberier. Sluta upp med att skryta, din diva. Du är inte värd det. Det är enbart tur att du fötts rik.
5. Äcklerier. I allmänhet. Jag hatar äckliga människor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0