Har vi redan tagit en gång

Namn: Ester. Jag har ett efternamn också.
Född: Legendariska andra augusti 1996.
Längd: Lite kortare än Nelly.
Skostorlek: Fantastiska 40. Fattar ni hur bra jag kommer lyckas i livet?
Hårfärg: Ljusblond, som det heter numera.
Ögonfärg: Samma jävla gråblå...
Bor: Stockholm. Which I love.
Om mitt namn: Har ni läst barnboken "Kaspers alla dagar"? Gör det!

Intressen: Skriva historier som aldrig avslutas, spela teater, få folk att skratta med mera.
Övrigt: Jag är en person med ultimat humor (tycker jag själv i alla fall). Jag är varken särskilt vacker eller intelligent, men jag är kul. Det uppväger det mesta.
Min fritid ägnar jag åt att driva runt och vara onödig, umgås med mina fantastiska kompisar, producera flummiga filmer, dikter och teckningar på löpande band samt klaga på mina finnar (som egentligen inte har gjort något ont utom att vanpryda mitt fejs, som redan har begåvats med en ovanligt ful potatisnäsa).
I övrigt dansar jag folkdans, spelar teater och pysslar med djur.
Jag är en fantastiskt petnoga person som gillar att ha ordning omkring mig (men aldrig städar) och lider av en allvarlig fobi mot sär skrivningar.
Kort sagt är jag allt annat än en mystisk och attraktiv skönhet, men jag är fruktansvärt rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0