Facebook-syndromet



Klickar runt lite grann på datorn, bloggar och uppdaterar sig i allmänhet. Och så tillslut till det roligaste - fejan!
Med en nästan löjligt spänd förväntan loggar man in. Man trummar glatt på skrivbordet medan sidan laddar.
Så dyker den blåvita headern upp...
Och hela ens Facebook-sida är helt plane. Inga roliga röda rutor någonstans!
Klassiskt scenario hemma hos Ester. Det jag är på vippen att göra är följande;

a) Döda. Vad som helst.
b) Banka till datamusen, våldsamt trycka in alla knappar på tangentbordet, bita av alla sladdar, välta hårddisken och slänga dataskärmen genom fönstret.
c) Sucka sorgset och lämna datorn åt sitt eget öde.

Varför blir man så fantastiskt frustrerad när det inte händer något kul på Facebook?
Om jag fick som jag ville skulle det dagligen komma upp nya fula bilder, roliga statusrader och najsa diskussioner i diverse forum. 
Men nu är det inte så. Så jag får nöja mig med att försöka hitta på något lagom fyndigt själv att skriva i statusraden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0