Lite uttråkad


Jag i ett nötskal. Jag ser ju precis så ihoppressad ut som
man skulle vara om man mot all förmodan befann sig i ett nötskal.


Om inte mitt allra första inlägg (förutomutom det där "Välkommen till min nya blogg!"-inlägget som automatiskt fuckar upp hela ens image) var tillräckligt informativt så kan jag glädja eder med lite mera maffig (och onödig) fakta om mig, bloggdrottningen (självutnämnd, dock - men det räknas!)
Jag har helt taskigt och kriminellt tagit den här från Anna. Men känner jag den bruden rätt blir det inte någe' smisk imorrn. Hon blir inte arg för sådana saker. Hoppas jag...

Namn: Ester. Med efternamn och allt.
Kallas för: Ester. Astråkigt, men sant.
Stjärntecken: Lejon.
Höger eller vänsterhänt: Höger. Det börjar luta åt "precis som alla andra".
Piercingar: I öronen.
Tatueringar: Helst inte.
Längd: 168 cm.
Skostorlek: Fakkin' 40 :D 
Hårfärg: Gult. Naturens verk.
Fräknar: I mina drömmar.
Motto: Växlar. "Ät choklad om du är ledsen" funkar oftast.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej. Jag älskar Stockholm!
Tycker du att du är attraktiv? Ibland.
Dricker du? JA! JAG FYLLEFESTAR VARJE LÖRDAAAH! Naaat.
Röker du? Nej. Och det finns tusen anledningar till varför man icke skall röka.
Vilket schampo använder du? X-tras. Lite mesigt sådär.
Vilken parfym använder du? "Aqua Lily" och "Sparkling Apple" från Bodyshop.
Vad är du rädd för? Jobbiga saker.
Gillar du att tvätta? Om det är varmt i tvättstugan.
Gillar du berg- och dalbanor? De lagom läskiga. I stil med typ Jetline. Jag är sååå död.


Favorit…

Låt: Beautiful Ones - Suede
Sak att göra: Skratta.
Sport: NEJ!
Dryck: Mjölk.
Kläder: Antingen eleganta, roliga eller "tuffa". Yo.
Bil: Porsche baby! Nej. Något helylle.
Serie: Vänner. LÄTT!


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Faktiskt inte.
Gråtit över en flicka? Kompisar - ja!
Ljugit för någon? Men jaaa.
Varit i slagsmål? I BH-bandssnappning med Anna.
Blivit arresterad? Yes box. För jag är så jävla brottslig.
Träffat någon från internet IRL? Ja. Från "Lilla Hogwarts". PAHAHA!


Antal…


Gånger du varit kär?
Två gånger. Tror jag. 
Gånger ditt hjärta brustit? A thousand times, dearest.
Hjärtan brustet på grund av dig? Triljarder. I min lilla värld. Charmig jag är va?
Tjejer du kysst? Naha. Inga.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Sju.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Tre om signaturer räknas.


När stiger du upp på morgonen? Sju - halv åtta.
Vad är du allergisk mot? Inget - jag är en friskuuuuz!
Använder du hårspray? Yes. Men det hjälper inte mot mitt hår.
Salt eller socker? Salt. Jag är saltoman. Eller kanske saltofil.
Vad dansar du till? Allt som går att dansa till. Och så krävs det att ingen annan är närvarande.
Stockholm är… riktigt jävla asnajs.


Det är sådant som är värt att veta om mig.
Tycker jag själv i alla fall. Men det kan bero på att jag är en liten självupptagen töisa.





 

Kommentarer
Postat av: Anna

Nejdå, när det gäller listsnattning så är jag en fredlig individ :P

2010-09-21 @ 22:27:04
URL: http://annaantecknar.blogg.se/
Postat av: Isak!:D

Men hallå! Du har ju massor med smeknamn! Fester, Orkester, Häster, Näster, Tester, Arrester, Invester, Protester, Ister, Bäster(inofficiell) och en barnfärbjuden en, som jag inte tänker ta med:)

2010-09-21 @ 22:39:00
Postat av: Annie

Ester varför får dom kalla dig Ister när inte jag och Anna fick göra det i sexan? :'(



HAHAHA när Johan sjöng Beutiful Ones XD

2010-09-22 @ 17:25:52
URL: http://tyypangelika.blogg.se/
Postat av: Linn

sv; HAHAHAA juste! du ska ju inte heller säga ngt;O

2010-09-22 @ 18:31:58
URL: http://piinkorchid.blogg.se/
Postat av: Leia♥

du skriver så härligt:D

2010-09-23 @ 22:33:40
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0