Vrålnöjd


Hanna har fotat och jag har snott det här från hennes Facebook. Ond man är, ehe ehe...
Jag i jeansväst. Bortsett från att det ser ut som om jag tar på Kikkis lår (vilket jag inte gör, vi håller varandra i handen!) blev det ju väldigt bra och fint.

Vem blev bra på skolfotot? VEM blev BRA på skolfotot?
Vem blev bra på SKOLFOTOT?

Moi såklart. Hela världen dansar salsainfluerad steppdans á la disco för giraffer (det är typ så jag ser ut när jag dansar - jag lovar!)
Nu är jag nöjd och till freds med Universum i allmänhet och mig själv i synnerhet.
Det här är första gången jag känner att jag faktiskt ser ut som något annat än

a) en förtryckt pudel (På sjuans skolfoto. Ser helt sjukt jävla ihjälmobbad ut.)
b) en låda (På sexans skolfoto. De drog ut mig på bredden. Inte coolt.)
c) Heidi efter en explosion (Fyran. Ögonbrynen försvann, och jag hade inte ens gjort något. Till råga på allt hade jag kringlor i håret...)
d) en handduk (I ettan. Hade en rosaröd frottéklänning på mig. Hade väl varit mindre fruktansvärt om jag inte haft ett par blå pösiga arbetarbyxor till.)
e) prinsessan Guldlock alternativt en gris (I trean hade jag världens hår, tjockt och gult och vågigt. MEN jag gjorde någon slags grisfejs samtidigt. Tur att jag har en smula självdistans.)

Kom ihåg att jag aldrig sagt att jag är en ödmjuk person.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är ju i och för sig en väldigt ödmjuk preson. Får skuldkänslor för mista lilla. det är en bra grej, ester.

2010-10-08 @ 00:43:22
URL: http://annaantecknar.blogg.se/
Postat av: Linn

SV; haha ofta? o.O c00ling där ;)

2010-10-08 @ 08:42:18
URL: http://piinkrochid.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nu kan jag stämma dig på pengar för att du använder en bild du inte äger i kommersiellt syfte. Look out for the pank lawyer.

2010-10-24 @ 21:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0