Göttlabörg

Hej biatches.
Hemma från Göttlaborg. Just det ja. Ni visste ju inte ens att jag var där i helgen...
Det är i alla fall förklaringen till den allvarliga underbloggningen här i dagarna.
Vi var i Göteborg (Kikki och jag m.fl.) på körresa.

För er som känner att informationen är absolut nödvändig och inte får gå er förbi...
DETTA HAR HÄNT:

- Vi sov under en kyrka. Vi lyckades göra om hela konfirmandernas mysiga fritidsrum till en tjejkarneval. Bindor i soffan, fluffiga kuddar med hjärtmönster, plattänger i alla hörn och choklad och chips lite här och var.
Nej, inga ungdomsrum är säskilt städade, killar. Inte tjejers heller.

- Vi hittade en snygg kypare! Som trodde vi var arton! Och började räkna upp cider, öl och vin som dryckesval! Tills körledaren Håkan nämnde att vi var fjortisar!

- Vi sjöng.

- Vi shoppade i ett köpcentrum ungefär lika stort som Gamla Stan och tyvärr omöjligt att orientera sig i. Det är lycka... 

- Vi satt i Göteborgshjulets topp och sjöng högt samtidigt som vi (jag) i hemlighet kände oss dallriga som vattniga Yell-os vid tanken på hur högt våra rumpor befann sig ö.h.

- Kikki och jag lyckades i jakten på den eftertraktade affären Prickig Katt ta fel buss samt fråga en norrman om vägen. Kom fram tillslut och upptäckte att allt var för dyrt och för snyggt för mig...

- Vi chäjjsnackadäääää. Det är underskattat, tror inte jag haft så roligt på år och dag. 


Från Prickig Katts hemsida www.prickigkatt.se 

Kort sagt en lyckad viiiikääänd i Uppsala. Göteborg menar jag, man är väl inte kungen...




 


Kommentarer
Postat av: kikki

SERIÖST ATT HON LA UPP DEN DÄR BILDEN!? O.O

2010-10-27 @ 15:09:43
URL: http://bluebarbie.blogg.se/
Postat av: kikki

okej, nununu mena ja inte att du var ful. Du var skitsöt <3 Hoppas du fatta det ~

2010-11-04 @ 21:32:07
URL: http://bluebarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0