Sminkfritt; rapport 1


Här är jag INTE seriös. Tro inget.
Du känner mig inte...?


Det har gått en dag av den Sminkfria Veckan. Jag känner mig... konstig.
Av någon FERUKTHANSVÄERD (som det uttalas om man är kol) anledning.
Jag saknar att känna mig som världens babe dygnet runt. Säger vi.

Jag vet inte, men det känns som om det låg någon liten, klyschig och uttjatad mening i de där kajalstrecken.
Det är mest ögonsminket jag suktar efter tror jag.
Det var väl det som gav en smula karaktär. Dessutom är det jävligt najs att måla blommor över hela kinderna eller göra ett par kattiga Cleopatraögon bara för att man har lust.

Men jag ska inte bli en sådan kvinna som inte kan gå utanför porten utan värsta mejken.
Det positiva är att jag ser ut som naturen skapade mig... eller är det positivt? Huh.
Och så är det så jääävla skönt att inte behöva sminka av sig, eller vara orolig för att allt ska kladda ut sig och man ska stå där som en nyvaken trollkung.
Det går rätt jämnt ut, så att säga.

Kommentarer
Postat av: Linn

SV; Haha jaa jag vet Oskar är en riktig svängom. Lovar att tanterna svänger omkring riktigt ordentligt där hemme :P

2010-10-04 @ 22:21:00
URL: http://piinkorchid.blogg.se/
Postat av: Anna

JAG KÄNNER DIG VISST!!!!

2010-10-05 @ 16:07:39
URL: http://annaantecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0