Måndagsdepp


Yaoo, nu är det måndag igen.
Fyfan alltså. Egentligen, måndagar är världens mest onödiga dag.
Varför ska man ha en skoldag direkt efter helgen liksom?
Varför kan man inte typ få ledigt en dag till för att hämta sig från chocken över att söndagen är slut?

Så nu ska jag duscha, klä på mig och försöka få till en vettig frisyr.
Jag har bestämt mig för att ha en s.k. "Sminkfri Vecka", så inget slöseri med tid på spackel idag.
Sedan bär det iväg till matte i en timme. Intresseklubben kolliderar.
WOHOOO! DET ÄR DET HÄR SOM KALLAS LIVET!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sminkfri vecka ger dig tummen upp! (alltså att du är starkare än en viss annan här som inte kan gå någonstans utan att spackla ner sig fullständigt)



Det var högst nödväntigt I tell you!

2010-10-04 @ 16:02:55
URL: http://annaantecknar.blogg.se/
Postat av: Linn

Varför kan man inte typ få ledigt en dag till för att hämta sig från chocken över att söndagen är slut?



HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHA

2010-10-04 @ 18:19:07
URL: http://piinkorchid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0