Hot (seriously...)

Till alla er som aldrig trodde att ni skulle få se mig i läderklänning med tygslitsar: HAHAA, maddafakkers!
Den här lilla pärlan hittade jag på BikBok, väldigt trevlig måste jag säga.
På senare tid har jag blivit enormt svag för läder (dock inte läderlinnen och lädertights, något måtta får det vara) jag köpte aldrig den här, tack och lov.
Den är snygg och sitter bra.
MEN det kändes ungefär som att mosa sig genom ett sugrör i vakuum när man försökte pressa sig i denna kreation.
När jag äntligen fick ärmarna över händerna (mina händer är breda, inte stora... ännu ett Guds straff) gick inte blixtlåset att få upp. Håhåjaja, men efter mycket trixande och fixande satt klänningen som den skulle.
Det var enormt hett i den där jävla klänningen. Man blev liksom kondenserad.
Och sedan gick ju grejen inte att få av.
När jag väl lyckades, efter mycket bök (undrar om alla som stod på kö till provrummen trodde att jag utförde någon slags rituell "jag-har-läder-och-groovar-loss-för-mig-själv-dans"?) kände jag mig väldigt fri och obegränsad.
Läderbyxorna som också följt med in vågade jag mig inte ens på, jag ramlade ut helt omtumlad.
En upplevelse, så att säga. 


Ja, den satt bra. Men det VAR INTE VÄRT DET!


Ja, jag har turkosa hälstrumpor till svarta stuprör. Jag står för det.
Och posen är sjukt orginell. Naaat.


Halloween till ära har jag målat naglarna lite fint i orange och svart.


Kommentarer
Postat av: kikki

sexi bejb <3

2010-10-31 @ 19:56:55
URL: http://bluebarbie.blogg.se/
Postat av: Annie

Känner mig pikad...

2010-10-31 @ 22:10:05
URL: http://tyypangelika.blogg.se/
Postat av: Anonym

seriously*

2010-11-02 @ 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0