GO camera!

Jag har fått en ny kamera, vilket betyder att min blogg inte kommer att vara amatörmässigt "snodda-bilder-från-Google"ig. Dess dopnamn lyder Canon IXUS 105, men jag behöver något enklare. Namnförslag?

Här är alltså ett par smakprov - Gårdagens kameraöverhettning:


Så här glad blev jag när jag fick min lilla kamera.


Iris och jag busar.


Vera i ny pyjamas. Skiiiitnöjd.


Dagens kameraöverhettning:


Martina dansar. Jag tror jag skrattade i fem minuter.


Annas L-skade och hyll-ade näsa. Dåligt lärarskämt åsido.


Kikkis fina "jag-är-i-vakuum"-min. Vetefan vad siffrorna gör där.


Kommentarer
Postat av: Vera

GUD VAD DU INTE FICK LÄGGA UT DEN BILDEN!!!! Jag HATAR den! Namn på kamera: Nimbus 2000? Haha! Harrypotterhumor. Eller... Canon X! Eller..... Typ

om du vill vara äckligt dramatisk, Bildens fångare! Ähh. Jag vet inte. Fråga sen i stället.

2010-10-19 @ 19:10:38
URL: http://estersalladagar.blogg.se/
Postat av: Marty da Party is so Smarty

Fäsbok på skrattbilden föfaan!

2010-10-22 @ 16:46:08
Postat av: Hanna

Canuff! :D

2010-10-24 @ 21:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0