De tre männen



"Det finns 3 män med namnet Ester. Av dessa har 1 namnet Ester som tilltalsnamn."

Statistiska centralbyrån

Jag håller på att förvandlas till stereotypen av en man á la Homer Simpson.
Hasar runt i lägenheten i pyjamas och raggsockor, har inte duschat sedan igår (för att jag inte orkar) och dricker mjölk (dock inte direkt ur paketet) fastän jag har Hallonsoda-abstinens efter att ha läst Annas blogg.
Sitter i någon slags ostbågehållning framför datorn med sura små ögon - och jag vaknade ändå för ett par timmar sedan - och hetsbloggar.
Till mitt försvar kan man ju säga att jag faktiskt är nästan klar med reportaget, which by the way skulle varit inlämnat igår, men det kan vi ju bortse från.

Jag kanske håller på att förvandlas till en medelålders gubbe med hår på ryggen istället för huvudet, hjärtkalsonger och en ölburk i ena handen, som sitter nersjunken i en sunkig fåtölj framför en tolvtummare? 

Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHAHHAHHAHAHAAHAHAHAA LÅL

2010-10-02 @ 18:45:17
URL: http://piinkorchid.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har nog inet träffat någon mer ordentlig än du! Det är ågot att vara stolt över i tell you! OM det är någon här som likna homer simpson så är det la jag somBARA suttit framför tv och druckit läsk och skitit i allt och alla (mmm. beeer)

2010-10-04 @ 00:42:24
URL: http://annaantecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0